Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2016 22:08 - Февруарска разходка край София
Автор: kolonal Категория: Туризъм   
Прочетен: 2933 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вчера един колега ми разправяше, че заминава на море за няколко дни. Февруари месец! Най-ранното му черноморско къпане било на 16-ти Май. Друго щяло да било да се топне в морето на 17-ти Февруари. Та, в този ред на мисли, аз, за удоволствие, не бях карал колело Февруари месец, а този месец го направих няколко пъти. 40-50-60 км. на ден.Разбира се, че не са близо до рекордните ми постижения, но загряващо, преди сезона, е ок.  Поспах два часа, след нощната смяна, и реших да се разходя посока Самоков. Без да стигам до него, заради краткото време. Метнах се на колелото и тръгнах към Панчарево, покрай езерото, Кокаляне и между планините Плана и Лозен. Заради липсата на шума по дърветата крепостта Урвич, собственост сега на Владо Живков, се вижда от пътя:   image   Времето не беше от най-предпочитаните, в дефилето беше хладничко, но се караше. Пътят е тесен, със завои и макар натоварен колите не се движат с висока скорост. Въздухът е чист, освен когато край теб мине някой дизелов камион или автобус, ама това няма как да се избегне. На места още има сняг:   image   И една пещера край пътя:   image   image   И поточе:   image   Стигнах една страхотно изглеждаща механа-Пауновата къща. Обещал съм си да я посетя. Подминах вододайната зона, село Пасарел и започна едно изкачване. Карах няколко километра нагоре и реших да се връщам. Очевидно беше, че Самоков остава в следващите дестинации. Спускането беше леко смразяващо. Денят си отиваше и температурите рязко спадаха. Достигайки, отново, вододайната зона, видях въжен мост. Нямаше как да не спра:   image   image   image   Тук срещнах един планинар, който ми разказа интересни неща за местността, които ще споделя след следващата ми разходка в района. Има какво да се види и снима. След разговора ни се отправих към вкъщи. Повечето е спускане и бързо се добрах до мръсния въздух на столицата.    Приключенията продължават...



Гласувай:
6



Предишен постинг

1. gosho568 - Поздрави!
22.02.2016 21:06
Хубави снимки...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolonal
Категория: Други
Прочетен: 75773
Постинги: 24
Коментари: 16
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031